Текст
Әрбір бала өзін қоршаған әлеммен танысуды ұнатады, ол суретші және жасаушы. Балаларда қиял мен ойын әлемі бар біздің күнделікті өмірімізбен өте нәзік, Біздің балалар екі жастан бастап, сіздің ойыңызша, сызбаларды сала бастайды. Бұл мүлдем дұрыс емес. Қарапайымнан кешенге дейін бәрі осылай жұмыс істейді. Сурет салу қозғалыстарды, қолдың ұсақ моторикасын, көру қабілетін дамытуға көмектеседі. Кеңістікті ретсіз қабылдаудан тік, көлденең, Сурет визуалды бейнелерді құруға қатысады. Тіпті дудлдарда да нақты бар ақпарат және мағынасы. Маған сенбейсіз бе? Сұраңыз, сіздің балаңыз бәрін түсіндіреді, одан да көп және таң қалады, ақыр соңында, және бұл түсінікті.Сурет визуалды бейнелерді құруға қатысады. Тіпті дудлдарда да нақты бар
ақпарат және мағынасы. Маған сенбейсіз бе? Сұраңыз, сіздің балаңыз бәрін түсіндіреді, одан да көп және таң қалады, ақыр соңында, бұл түсінікті. Оның үстіне балаларға олардың суреттері үлгіден гөрі ұнайды олар сурет салды.Көптеген сарапшылар балалар суретін аналитикалық және синтетикалық түрлердің бірі деп санайды
Ойлау: сурет салу кезінде бала суреттің көмегімен нысанды немесе жаңа ойды қалыптастырады. оның білімі, объектілерге және жалпы адамдарға қатысты заңдарды зерттей отырып, «уақыттан тыс және ғарыш ». Өйткені, балалар, әдетте, белгілі бір сурет салмайды, бірақ ол туралы жалпы білім, жеке белгілерді тек символдық белгілермен белгілеу (көзілдірік, сақал, шағылысатын және дүние туралы білімдерін ретке келтіру, ондағы өздерін білу. Ғалымдардың пікірінше, сурет салудың себебі осы балаға қанша сөйлесу керек болса, сонша қажет.Енді сіз балаға сурет салудың қаншалықты маңызды екенін түсінесіз, өйткені ол тез тәртіпке келтіруі керек
меңгерілген білім, барған сайын күрделене түсетін түсіну моделін ресімдеу және бекіту әлем. Ақырында, сурет маңызды ақпараттық және коммуникациялық арна болып табылады. Дәстүрлі емес кескіндеме әдістерімен шығармашылықты әртараптандыруға тырысыңыз. Неліктен олар дәл?