Текст
Бастауыш мектеп пен мектепке дейінгі білім беру мекемесі арасындағы сабақтастық мәселесі әрқашанда болды. Мектепке дейінгі балалық шақтан мектеп жасына өту қиын деп саналады. Тәрбиенің мектепке дейінгі кезеңінде болашақ бірінші сынып оқушысының жеке қасиеттері, әлеуметтік дағдылары қалыптасады, олар мектепке сәтті бейімделуге қажетті және табысты оқудың негізі болып табылады.Мектеппен сабақтастықты жүзеге асыру аясында оқу жылының басында Б.Шолақ атындағы мектеп директорымен келісіліп, бекітілген жоспар құрылды. Соған сәйкес олар белсенді жұмысқа кірісті, бастау үшін 4K моделі бойынша мұғалімдермен жаңашылдықтар талқыланып, нұсқау-әдістемелік жазба жұмыстары жүргізілді. Жұмыстың ең тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдадық. Инновациялық технологияны қолдану бойынша тәжірибе алмасудан өтті жобалық-эксперименттік қызметтің жетекші технологиясының бірін таңдады. Бұл мектеп жасына дейінгі балалар үшін де, мектеп оқушылары үшін де қызықты. Балалармен жұмыс мектеп бойынша онлайн экскурсиядан басталды. Осы арқылы балалардың оқу процесіне деген қызығушылығын арттыру. Олар мұғалімдердің назарына мектепке дейінгі және онлайн демалысын ұсынды, мектеп мұғалімдерінің ұсыныстарын ескерді. Қазіргі уақытта «Мен және мектеп» тақырыбында жоба жүргізілуде. Жобаның мазмұны қызықты ойындарға, өзара сұхбаттарға толы: «Мен өз мектебімді жақсы көремін», «Мен неге мектепке барғым келеді», онда балалар алған әсерлерімен бөлісіп, қиялдарына ерік береді.Педагогтар Қазақстан Тәуелсіздігінің 30 жылдығына жасандылық жасауда шығармашылық қабілеттерін көрсеткен достық ринг ұйымдастырды.Онлайн режимде «Менің Қазақстаным» тақырыбында дәстүрлі емес сурет салудан шеберлік сыныбы, көркем шығармалар байқауы өткізілді. - мерейтойлардың авторлары, «Мен бәрін білгім келеді» эрудициясы бойынша. Даңқ аллеясына, қалалық кітапханаға, стадионға бірлескен экскурсиялар жоспарланған. Нәтижесінде жоспарланған және орындалған.іс-шарада біз мектепке дейінгі мекемеден мектепке сәтті көшу үшін қолайлы эмоционалдық ахуал жасаймыз.
Болашақ бірінші сынып оқушыларының ата-аналары да шет қалмады. Ата-аналар жиналысы тоқсан сайын өткізілді. Ай сайын жеке әңгімелесу, консультациялар, сауалнамалар сияқты әртүрлі жұмыс түрлері қолданылды. Балалардың оқуға дайындығы диагностикасымен танысқан балабақша психологы эмоционалдық дайындық бойынша ұсыныстар береді.Жыл соңында психологиялық және эмоционалдық дайындығы бар, белгілі бір білім, білік, дағдысы бар балаларды бітіруді жоспарлап отырмыз. Шығармашылық ойлай алады, шығармашылық ынтасын көрсетеді, ұжымға қосылады, коммуникативті дағдыларды меңгереді.