4-5 жастағы баланың денесінің функционалдық мүмкіндіктері, көру, есту және тактильді қабылдауды жетілдіру жалпы формадағы негізгі қозғалыстарды игеру үшін ғана емес, сонымен қатар қозғалыс элементтерін (бағыт, жылдамдық, амплитудасы) бөліп көрсету, орындалатын әрекеттердің реттілігін талдау қабілетін қалыптастыру үшін нақты алғышарттар жасайды. Сондықтан, дене шынықтыру сабақтарында баладан оның мүмкіндіктеріне сәйкес белгілі бір қозғалыс техникасына қол жеткізуге болады; оларды бұрын қалыптасқан Дағдылар мен дағдылар негізінде жетілдіру, ептілік сияқты маңызды сапаны дамыту.
Тапсырмалар:
1. Балаларда допты кеудеге тигізбестен екі қолмен жерге тигізгеннен кейін допты ұстау қабілетін дамыту.
2. Тепе-теңдікті сақтай отырып ,тар жолақпен жүріңіз, сигнал бойынша екі аяқпен секіріңіз.
3.Шашыраңқы қозғалу қабілетін жетілдіру, сигнал бойынша құрсаудың түсіне сәйкес жұп табу.
4. Жаттығу the сигнал бойынша әрекет ету мүмкіндігі.
Материал:
Доп(диаметрі – 20 см.) -10 дана.
Арқан (ұзындығы-3 метр) - 2 дана.
Құрсаулар (диаметрі-15 см) - 10 дана (түрлі түсті)
Сабақ барысы:
1. "Допты ұрып-соғу" тапсырмасы
Балаларға доптарды Себеттен алып, залда бос тұруға шақырылады.
Бастапқы позиция: аяқтар бірге, артқы жағы тегіс, алақандар допты бүйірлерінде ұстайды, доп денеден сәл алыстайды.
Допты по-ға соғыңыз және оны денеге баспай, секіргеннен кейін екі қолыңызбен ұстаңыз. Балалармен жеке жұмыс жүргізіледі (көрсету, бірлескен көрсету). Жаттығу 5 рет қайталанады.
2 . "Шалшыққа көпір бойымен" тапсырмасы
Бағанға салынған кезде балалар екі арқанның тар жолымен жүреді (ені 15 см) аяқтың өкшесі префиксте.
Ойындар:
Балалардың белсенділігін, байланысқа түсуге деген ұмтылысын дамыту, қуанышты атмосфера құру.Балаларды қарапайым ойын әрекеттерімен таныстыру.