"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының "Снежинка" бөбекжайы" мемлекеттік комуналдық қазыналық кәсіпорыны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли-сад "Снежинка"города Макинск при отделе образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектепалды тобының ата-аналар жиналысы Тақырыбы: "Мектеп табалдырығында"

24.11.2023

Тақырыбы: "Мектеп табалдырығында"

Ата-аналар жиналысының мақсаты: Болашақ бірінші сынып оқушыларының ата-аналарын баланы мектепке дайындау жүйесіне  қосу үшін жағдай жасау.

Міндеттері: Ата-аналарға бала өміріндегі алтыншы жылдықта танымдық процестерін дамытуға ықпал ететін ойындармен таныстыру; баланы мектепке дайындау бойынша практикалық кеңестер мен ұсыныстарды ұсыну.

 Алдын ала жұмыс:                                                                                         

1. "Сіздің балаңыз жақында мектеп оқушысы болады" тақырыбында сауалнама жүргізу

 2. Ата-аналарға арналған жадынамалар дайындау.     

  Жиналыс барысы:

Қайырлы күн, құрметті ата-аналар!

Кіріспе сөз. Уақыт қалай тез өтеді! Кеше ғана осы кішкентай бүлдіршініңіз үшін  бесіктің үстінде ұйқысыз түндерді өткіздіңіз, балаңызбен алғашқы қадамдар жасадыңыз, шексіз қоя беретін "неге" деген сұрағына жауап бердіңіз, кітаптарды дауыстап оқуға ұзақ уақытыңызды жұмсадыңыз, балаңыздың қызықты қылықтары шыққанда қуандыңыз. Міне уақытта өтті, үнемі дамып, дамуы лебімен  кей кезде сізді ренжіткен бала келесі шекарадан өтіп, мектеп оқушысы болатын уақыт жақындап келеді.

  - Балаларымыздың мектеп туралы не айтатынын көрейік!

 Балаларға арналған сұхбат бейнежазба көру

 Сұрақтар:

- Мектеп дегеніміз не?

- Мектептің балабақшадан айырмашылығы неде?

- Неге мектепте үй тапсырмасы беріледі?

 -Неге балабақшадан мектепке кету керек?

- Мұғалім деген кім?

 - Бұл сәтте кішкентай адам үшін және оның болашақ тағдыры не үшін маңызды? Балаңызды мектепке берудің ең жақсы уақыты қашан?                                                                                            бұған қалай дайындалу керек? Әрине сұрақтар көп.

  Мектепке дайындықтың маңыздылығын түсіне отырып, оқу жылының басталуына бірнеше ай қалғанда да балалармен өмірдің осы жаңа кезеңінде оларға көмектесетін мақсатты білім беру сабақтарын ұйымдастыруға болады. Бірақ мұны ертерек бастаған дұрыс, "миға шабуыл" әдісі өте тиімді емес екенін ескеріңіз. Ата-аналар бұл тұрғыда балалары үшін  көп нәрсе жасай алады, әрине бұл қарым-қатынаста ең маңыздысы бірінші кезекте ата-аналары  және де тәрбиешілері.

- Айтыңызшы, сіз бір алақанмен шапалақ жасай аласыз ба? Әрине екінші  алақан керек. Шапалақтай алу-бұл екі алақанның нәтижесі. Сіздің балаларыңызбен жұмыс істейтін бүкіл педагогикалық ұжым-бұл бір ғана алақан. Ол қаншалықты күшті, креативті және дана болса да, екінші алақансыз (Қымбатты ата-аналар, бұл сіздерге байланысты) біз еш дәрменсізбіз. Осы жерден бірінші ережені алуға болады:

Тек біз бірге біріксек ғана,  балаларды тәрбиелеу мен тәрбиелеудегі барлық қиындықтарды жеңеміз.

Өтінемін құрметті ата-аналар барлығыңыз бір-бір гүлден алыңыздар. Оларды бояңыздар. (Үстел үстінде өлшемі, пішіні бірдей, түрлі-түсті бояуға арналған қарындаштары бар). Енді гүліңізді көршілеріңіздің гүлдерімен салыстырыңыз. Барлық гүлдердің мөлшері, түсі, пішіні бірдей болды. Айтыңызшы, гүлді бояғаннан кейін сіз екі бірдей гүлді таба аласыз ба? (Жоқ) біз ересектер бірдей жағдайда бәрін басқаша жасаймыз. Демек бұл жерде бізге екінші ережеміз  керек:      

                                                                                                                                                       

Ешқашан балаңызды басқасымен салыстырмаңыз! Ешкім ешкімнен артық емес,  кейбір адамдар бар! Оның артықшылықтары мен кемшіліктері бар және ол сіз үшін ең жақсы! 

 

Біз сізге баланың мектепке дайындығының негізгі көрсеткіштерін анықтайтын шағын тест ұсынамыз. Бұл балада қалыптасуы, дамуы керек, оған мектепте жақсы оқуға көмектесетін нәрсе.

 

 Пирамида сынағы

 Л: тапсырмасы: сізге әртүрлі көрсеткіштер жазылған қимақағаздар ұсынылады.

Бірінші (жоғарғы)  сіз  маңызды деп санайтын торкөзді көрсеткіш жазылған қимақағазды қоюыңыз керек. Екіншіге  өте маңызды деп санайтын екі көрсекішті  торкөзге салыңыз. Үшіншіге-үшеу. Төртіншіге-екеу. Бесіншіге-бір көрсеткіш.

Осындай пирамида шығады:        

                                             

                                                                                               

 

 

                                                                                     

 

 

Ата-аналарға балалардың мектепке дайындығының келесі көрсеткіштері ұсынылады:

  • Жауапкершілік
  • - Оқу, санау, жазу қабілеті
  • Ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас жасау мүмкіндігі
  • Тәуелсіздік
  • Табандылық
  • Денсаулық жағдайы
  • Логикалық ойлау қабілеті
  • Жұмыс орнын ұйымдастыра білу
  •  Сөйлеу мен есте сақтауды дамыту

 Сынақ қорытындысы шығарылды (ата-аналар нені бірінші, екінші және т. б. орынға қояды).

   Мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарының ең басты қателігі-ересектер ерте балалық шақтан бастап,  баланың интелекктісін мүмкіндігінше көбірек дамытуға тырысады,  физикалық қасиетін, сөйлеу және жеке дамытуын екінші орынға қою,   бірақ бұл мектепке дейінгі дамудың барлық осы компоненттері қатар қалыптасуы керек

Қане, бәріміз біре бір шағын ойын ойнайық, жаттығу жасайық - жақында мектепке барамыз!                                                                                                 Графикалық өрнектер ата-аналарға қағаз парағы беріледі. Жүргізуші былай дейді: "Біз қазір әртүрлі үлгілерді салуды үйренеміз. Оларды әдемі және ұқыпты етіп жасауға тырысыңыздар. Мұқият тыңдаңыз мұны істеу үшін  - біз қай бағытта және қанша ұяшыққа сызық салу керектігін тыңдап алыңыз.      Біз атаған сызықтарды ғана сызыңыз. Біреуін салған кезде, келесісін атағанша күтіңіз. Әр жолды алдыңғы сызық аяқталған жерден бастаңыз, қарындашты қағаздан шығармаңыз,                                                                                Ал қане бірінші үлгіні сала бастайық. Ата-аналар қарындаш қойды. Біз сол жақтағы 4 ұяшықтан, жоғарыдан 7 ұяшықтан шегініп, нүкте қойып, сурет сала бастаймыз: 8 ұяшық оңға, 2 ұяшық жоғары, 4 – оңға, 5 – төмен, 4 – солға, 2 – жоғары, 4 – солға, 3– төмен, 1 – солға, 1 - жоғары, 1 – солға, 1 - төмен, 1 – солға, 3 – жоғары, 1 – солға, 1-жоғары.                                                  Біз не алдық? Дұрыс, кілт. Қазір кілт басындағы ұяшықтарға тесік саламыз.
Егер тапсырманы дұрыс орындау мүмкін болмаса, ең қарапайымынан бастап  жасау пайдалы. Барлығыңызға балаңыздың кілтін табуға тілектеспіз.                                                  Кез келген жағдайда балаларды мадақтауды ұмытпаңыз!                          Ойыншықтар                                                                                                      жадты яғни есте сақтау қабілетін жаттықтыру үшін сіз осындай ойындарды балаңызбен  ойнай аласыз.                                                                                     Үстелге кез-келген тәртіпте 10 ойыншық немесе заттар қойылады. Баладан 10-20 секунд ішінде оларға мұқият қарап, содан кейін бұрылуды сұраңыз. Осы уақытта сіз ойыншықтарды басқа ретпен қайта реттейсіз, немесе 1-2 ойыншықты алып тастай аласыз, содан кейін балаңызға ойыншықтарды орналастыруды ұсынасыз. Егер ол 6 немесе одан аз заттарды есіне алса, есте сақтау қабілеиін дамытуға назар аудару керек, егер ол 7 немесе одан да көп нәрсені есіне алса - бұл керемет нәтиже. Енді бұл ойынды балаңызбен орын ауысып ойнауға да болады.

                                                                                                                                        "Кешкі ас дайындау" ойын  жаттығуы

Біз баламызбен бірге кешкі ас дайындауға тырысайық, тағамдардың атауы аталған дыбыспен сәйкес болуы керек (с): сорпа, салат, ірімшік, шырын немесе дыбыс (к): картоп,  кекстер, компот; дыбыс (т): тоқаш, торт, тұшпара.

 

Тағы бір жаттығу-"бір және көп" сынама

Сіз бір затты атайсыз, ал балаңыз сол заттың көпше түрін айтады, мысалы, кітап-кітаптар, ит - иттер, ағаш - ағаштар, құлақ - құлақ, сәбіз - сәбіздер, орындық - орындықтар, аққу - аққулар, шам - шамдар, қайшы - қайшылар, терезе - терезелер, пальто-пальто және т. б. Егер балаңыз ешқандай қателіктер жібермесе – ендеше сізді құттықтаймыз, сіздің тәрбиелік күш-жігеріңіз бекер болған жоқ. Егер ол 1-2 қателік жіберген болса - онда әрі қарай тағы да баламен жұмыс жасау керек, егер 3-тен көп қателік болса-онда сіз баламен күнделікті жарты сағат бойы жаттықтыруыңыз керек.

Балаларды тәрбиелеу-күрделі процесс. Тәрбие құралдарын таңдауда шығармашылыққа көңіл бөліңіз, ең бастысы, балаңызға мейірімді  болып, сабырлы болу ата-ана үшін  жақсы үлгі екенін ұмытпаңыз. Балалық шағыңызға жиі оралыңыз-бұл жақсы өмір мектебі.

Біздің үшінші ережеміз: Есіңізде болсын! Бала - сіздің өміріңіздегі ең үлкен құндылық. Оны түсінуге және білуге тырысыңыз, оған құрметпен қараңыз, тәрбиенің ең прогрессивті әдістерін және тұрақты мінез-құлық сызығын ұстаныңыз. (Болашақ бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына жадынамалар ұсынылады және мектепке дайындық ойындары бар сайт ұсынылады)   https://bibusha.ru/igra-memori-dlya-detej-onlajn (игры с лисенком Бибушей)

 Сізге сәттілік және өзіңізге және балаңыздың мүмкіндігіне көбірек сенім арту.

Дайындаған:

Тәрбиешілер: Бугреева Н.Ф., Ашимова Е. А.

Просмотров: 1031


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст