Текст
Қазіргі қоғамда әлеуметтік-экономикалық өзгерістер болып жатыр. Бұл «мектепке дейінгі білім берудің негізгі жалпы білім беру бағдарламасының құрылымының Федералды мемлекеттік стандарттарына» байланысты модернизациялау сатысында тұрған білімге де әсер етеді.Шығармашылық тұлғаны қалыптастыру - қазіргі кезеңдегі педагогикалық теория мен практиканың маңызды міндеттерінің бірі. Болашақтың адамы сұлулық сезімі дамыған және белсенді шығармашылық қабілеті бар жаратушы болуы керек.Мектепке дейінгі білім берудің заманауи тұжырымдамасы балаларды жастайынан өнерге баулудың маңыздылығын көрсетеді.Мазмұнының өзгеруі, қазіргі мектепке дейінгі білім беру мекемелері қызметтерінің күрделенуі және тәрбиелеу жағдайлары ұйымдастырушылық-педагогикалық қызметтің жаңа формалары мен әдістерін іздеу қажеттілігін тудырды.Сондықтан көптеген балабақшаларда тәрбиеленушілердің көркемдік-эстетикалық дамуына үлкен көңіл бөлінеді.Біздің уақытымызда көркемдік-эстетикалық тәрбие беру, тұлғаны дамыту, оның эстетикалық мәдениетін қалыптастыру мәселесі жалпы білім беру мен, әсіресе, мектепке дейінгі тәрбиенің алдында тұрған маңызды міндеттердің бірі болып табылады.Педагогика мектеп жасына дейінгі балалардың көркемдік-эстетикалық тәрбиесін өмірдегі және өнердегі әсемдікті қабылдауға және бағалауға қабілетті, баланың шығармашылық белсенді тұлғасын қалыптастырудың мақсатты процесі ретінде анықтайды »Сонымен, көркемдік-эстетикалық тәрбие - бұл адамның бойында шындыққа көркемдік-эстетикалық қатынасты қалыптастыру және оны сұлулық заңдары бойынша шығармашылық қызметке белсендіру.
Көркемдік-эстетикалық тәрбие беру баланың бойында көркемдік талғамды қалыптастыруы керек, өнердегі және өмірдегі сұлулықты эстетикалық тұрғыдан сезіну қабілетін, оны дұрыс түсіну мен бағалау қабілетін дамытып, жетілдіруі керек.Көркемдік-эстетикалық тәрбиенің белсенді және шығармашылық бағыты бар, ол тек ойландыратын тапсырмамен шектеліп қалмауы керек, ол өнерде және өмірде әсемдік жасау қабілетін қалыптастыруы керек.Бала өмірдің және өнердің эстетикалық құбылыстарымен қарым-қатынас жасай отырып, ол немесе басқаша түрде эстетикалық және көркемдік жағынан дамиды. Бірақ сонымен бірге бала заттардың эстетикалық мәнін білмейді, ал даму көбіне көңіл көтеруге деген құштарлықпен байланысты болады және сырттан араласпай, балада өмір, құндылықтар мен идеалдар туралы дұрыс емес ойлар пайда болуы мүмкін.Академик Лихачев, көптеген басқа педагогтар мен психологтар сияқты, тек мақсатты бағытталған педагогикалық эстетикалық және тәрбиелік ықпал, балаларды әр түрлі көркем шығармашылық іс-шараларға тарту олардың сенсорлық аясын дамытады, эстетикалық құбылыстарды терең түсінуді қамтамасыз етеді, оларды түсінуге тәрбиелейді деп санайды. шынайы өнер, шындық сұлулығы және адам бойындағы сұлулық.Бұл процестің мәнін былайша анықтауға болады: Біріншіден, бұл әдемілік сезімін мақсатты тәрбиелеу процесі. Екіншіден, бұл өнердегі және өмірдегі әсемдікті қабылдау және көру, оны бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Үшіншіден, көркемдік-эстетикалық тәрбиенің міндеті - көркемдік талғамды қалыптастыру.Және, ақырында, төртіншіден, - өз бетінше шығармашылық қабілеттерін дамыту және әсемдік жасау, көркем шығармашылық өнімдерін шығармашылықпен құру қабілеттерін дамыту.Ең бастысы - адамға кез-келген қызметте жетістікке жетуге ғана емес, сонымен қатар эстетикалық құндылықтардың жасаушысы болуға, олардан және қоршаған шындықтың сұлулығынан ләззат алуға мүмкіндік беретін осындай қасиеттерді, қабілеттерді тәрбиелеу, дамыту.Балалардың шындық пен өнерге деген көркемдік-эстетикалық қатынасын қалыптастырумен қатар, көркемдік-эстетикалық тәрбие сонымен бірге олардың жан-жақты дамуына ықпал етеді. Бұл адамгершіліктің қалыптасуына ықпал етеді, оның әлем, қоғам және табиғат туралы білімдерін кеңейтеді. Балалардың әр түрлі шығармашылық іс-әрекеттері олардың ойлауы мен қиялын, ерік-жігерін, табандылығын, ұйымшылдық, тәртіпті дамытуға ықпал етеді.