Текст
Баланың музыкалық құлағы өте ерте қалыптасады және екі жасқа дейін сабақты бастасаңыз, керемет нәтиже күтуге болады. Музыкалық қабілеттерді дамытуға арналған сабақтар төрт негізгі бағытты қамтиды. 1. Музыка тыңдау.
Жаңадан бастағандар үшін бұл ең қарапайым әндер болуы мүмкін, мысалы, «Ладушки». Ән 30 секундқа созылады және бес-жеті рет қайталанады. Қайталаулар арасында музыкалық үзілістер жасау керек, оның барысында үйде жасалған аспаптарда бір әнді ойнаңыз (және кез келген аспапта ойнасаңыз, оны да ойнаңыз). Ақырында, сіз әнді сөзсіз ызылдауға болады, сіз балалар әндерін өзіңіз жасай аласыз, бірақ кассетаға жазылғандарды қолданған дұрыс. Бір сабақта бір әнді (ең көбі екі) үйренген жөн.
2. Ритм бойынша жұмыс.
Оны үш айдан ерте бастауға болады. Баланы қолтық астына алып, оны үлкен үрлемелі допқа отырғызып, онымен бірге көңілді әнге барыңыз. Мүмкін, алдымен сізге әке немесе әженің көмегі қажет болады. Кішкентай балалар жұмсақ диванда ырғақты секіруді де жақсы көреді. Секіру немесе жүру әуеннің немесе әннің ырғағына сәйкес келуі маңызды. Сабақтың ұзақтығы үш-алты минуттан аспауы керек.
Бұл жағдайда негізгі нұсқау - нәрестенің көңіл-күйі мен жағдайы (сондай-ақ өзіңіздің). Ол үшін де, сіз үшін де сабақтар қызықты болуы керек. Баламалы ырғақты жүру және үзілістермен секіру, бұл кезде нәресте отырады (өтірік) және анасы сол әнді айтуды жалғастыра отырып, жұдырықтарын қалай тартқанын бақылайды.
3. Есту қабілетін дамыту Музыкаға құлақ – бұл кез келген музыкалық аспапта түсірілген кез келген дыбысты тану және жаңғырту қабілеті. Егер адам өзіне ұсынылған музыкалық дыбысты алдын ала баптаусыз танып, жаңғырта алатын болса, онда оның туа біткен музыкалық құлағы бар деп болжауға болады.. Ол жеке дыбыстарды айту және оларды құлақ арқылы таңдай білу негізінде қалыптасады. . Бұл әрбір дыбыс үшін ұзақ мерзімді есте сақтауды қалыптастырудың бір түрі.
Құлақ жаттығулары өте аз уақытты алады, бірақ жаттығуларды күнделікті жасау керек. Сіз мұны бір айдан екі айға дейін, сылдырмақтарды қолданып бастауыңыз керек. Бұл нәрестені әртүрлі дыбыстармен таныстырады және оны өз бетінше «музыка ойнауға» ынталандырады. Сылдырмақтардан кейін сізге түрлі қоңыраулар (мысалы, балық аулау үшін), бесіктің үстіне оңай ілінетін және қол тигізгенде сықырлайтын немесе шырылдайтын кез келген кішкентай ойыншықтар қажет болады. Сіз сондай-ақ үйде жасалған сылдырмақтарды пайдалана аласыз: күріш, бұршақ, малтатас, түймелер толтырылған пластикалық бөтелкелер.
Бала қолын созып, дыбыс шығаруы үшін оларды (бірақ бірден емес) төсек үстіне іліп қойыңыз. Нәресте есейген кезде қарапайым, бірақ тиімді әдісті қолданыңыз: оған әңгімелер айтыңыз, әндер айтыңыз, онымен әртүрлі тәсілдермен ойнаңыз: қатты және тыныш, күрт және ұзақ, ырғақты және ретсіз. Бір құралдан екіншісіне ауысу. Бірге ойнаңыз, кез келген би музыкасының ырғағында билеңіз.
Біздің кеңес: Кішкентай музыкант пен әншіңізді жиі мақтаңыз. Көптеген балалар «мектепте» ойнағанды ұнатады. Осы ойынға қатысыңыз. Күнделікке «бестік» қою, «тақтаға» шақыру; Өзіңіз студент болыңыз, ал нәрестеңіз қатаң ұстаздың рөлінде болсын. Студент ретінде ән айту, ойнау және билеу керек екенін есте сақта! Кейде ән айтуды немесе аспапта ойнауды ұмытып қалдым деп айтыңыз – балаңыздан мұны сізге үйретуін сұраңыз. Жаңа әнді үйренгеннен кейін оны әкеге, әжеге, атаға және қонақтарға сәбимен бірге ойнап, айтыңыз.
Балаңыздың өнерін аудио немесе бейне таспаға жазып алыңыз. Онымен белгілі бір уақытта жұмыс істеуге тырысыңыз (мысалы, таңғы астан кейін немесе одан кейін). балабақшадан келеді).