"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының "Снежинка" бөбекжайы" мемлекеттік комуналдық қазыналық кәсіпорыны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли-сад "Снежинка"города Макинск при отделе образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Көркем сөздің балалардың шығармашылығына әсері

19.10.2022

Көркем сөз балалардың бейнелеу өнерінде үлкен рөл атқаратыны сөзсіз. Сіздің балаңыз сурет салғанды ұнатады ма, сіз оған әлемді жарқын көруге, түрлі-түсті және бейнеленген затты дәлірек жеткізуге көмектескіңіз келе ме? Егер жас суретшіні қызықтыратын тақырыптың суретін немесе басқа бейнесін көрсету мүмкін болмаса?.. Барлығы өте қарапайым, сізге тек тиісті жұмбақтарды, өлеңдерді, ертегілерді таңдау керек, ал сіздің балаңыз бейнеленген әлемді жарқын көреді. Жұмбақтар, мысалы, ынталандырады, байқауды күшейтеді, объектінің сыртқы түрін сипаттайды және қиялдың дамуына ықпал етеді.

*** Мен жаңбырлы күні дүниеге келдім

 Көктеректің астында жас

Дөңгелек, тегіс, әдемі

Аяғы қалың және түзу

Бірақ маңызды біреу Ақ Аяқта Ол қызыл қалпақпен Қақпақта бұршақ бар. Бұл жұмбақ саңырауқұлақтың сыртқы түрін дәл сипаттайды, оны болжай отырып, бала саңырауқұлақтың қалай көрінетінін "көреді" және оны сенімді түрде бейнелей алады.

*** Ақ бұршақ

Жасыл сабақта

*** Жасыл шілтерде

Ақ қоңыраулар (алқаптың лалагүлі)

Апалы-сіңлілі шалғындарда тұрыңыз

Алтын көз, АҚ кірпікшелер (түймедақ)

Кішкентай жануарлар, Сұр пальто, Ұзын құйрықтар, Қара көздер, Өткір тістер. (тышқандар) *** Қандай керемет! Міне, керемет! Жоғарғы тағам, төменгі тағам, Жолда ғажайып жүреді, Басы шығып тұр иә аяқтар Өлеңдер де тақырыптың сыртқы түрін сипаттайды Одуванчика Высотская Күн сәулесі алтын түсті. Одуванчика өсті, бірінші жас. Оның керемет, алтын түсі бар,

Одуванчикті күнмен салыстыра отырып, өлең балаға оның түсін айтады. Бұл әсіресе кішкентай бала үшін түстерді ажырата білуге және атауға үйренген кезде өте маңызды. Егде жаста, пейзажды салу кезінде сіз а. Феттің өлеңін оқи аласыз

Мен орыс қайыңын жақсы көремін,

Содан кейін жарқын содан кейін қайғылы

Ағартылған сарафанчикте,

Қалтадағы орамалдармен,

Әдемі бекіткіштермен,

Жасыл сырғалармен,

Бұл анық, қайнап жатыр,

Содан кейін қайғылы, жылау…

Мен орыс қайыңын жақсы көремін.

Бұл өлең балаға қайыңның қалай көрінетінін тағы да еске салады, оның сұлулығын көрсетеді, ол қарапайым, күнделікті өмірде байқалмайды. Келесі жолы нәресте Қайыңды көргенде, ол оны бақылауды тоқтатады: бұтақтар, сырғалар, жапырақтар, Магистраль…

Және, әрине, ертегілер! Олар кейіпкерлердің түрлі-түсті сипаттамаларына қаншалықты бай! Өйткені, барлық кейіпкерлер шынайы емес, кейде Мен шынымен сурет салғым келеді. Балаға ертегі оқығанда, кейіпкердің сипаттамасына, пейзажға,... ғимаратына назар аударыңыз, ол оны ұзақ уақыт есте сақтайды және бір күні ол өзінің шығармашылық суреттерінде міндетті түрде бейнелейді.

Бірақ халықтық және авторлық шығармашылықтың барлық байлығын баланы қоршаған әлеммен таныстыру, нақтылау, кейбір бөлшектер үшін ғана емес, сонымен бірге шығармашылық көңіл-күй мен рухты көтеру үшін де қолдануға болады.

Баланың көзі қалай жарқырайды, егер ол өлеңдегі мақұлдауды немесе жай ғана өлең, жұмбақ, ертегі, әңгімеден үзінді естісе, ол қайтадан қандай құлшыныспен әрекет етеді. Мұның бәрі оны жігерлендіреді, жұмысты мағынаға толтырады, ал Жаратушының өзі шабытқа барады.

Просмотров: 255


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст