"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының "Снежинка" бөбекжайы" мемлекеттік комуналдық қазыналық кәсіпорыны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли-сад "Снежинка"города Макинск при отделе образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Нейрогимнастика мектеп жасына дейінгі балаларда жарты шар аралық өзара әрекеттесуді дамыту құралы ретінде.

13.12.2022

Нейрогимнастика-бұл физикалық қозғалыстар арқылы мидың табиғи механизмдерін белсендіретін бағдарлама. Нейрогимнастика-бұл барлық жастағы балалар жасай алатын жаттығулар жиынтығы. Оқу процесінің бұл түрі орталық жүйке жүйесінің функцияларын дамытуға және нығайтуға, мидың екі жарты шарының үйлесімді жұмысын үйлестіретін каллозум денесінің белсенділігін арттыруға бағытталған. Нейрогимнастикалық жаттығуларды үнемі орындау үшін 5-тен 7 минутқа дейін уақыт бөлу жеткілікті. күніне. Нейрогимнастика-мидың екі жарты шарына да тапсырмаларды орындау арқылы адамның ойлау қабілетінің дамуын зерттейтін "білім беру кинезиологиясы" қолданбалы ғылымының бөлігі.

Техника қалай пайда болды, оның мақсаттары мен міндеттері. Нейрогимнастика-бұл ми функцияларын дамытудың бір әдісі, оның дамуы өткен ғасырдың 60-жылдарынан басталды. ОЖЖ функцияларын жақсартудың бұл әдісі 4 жастан асқан балаларға жарамды. Нейрогимнастиканың негізгі мақсаты мен міндеті-дененің каллозум жаттығулары арқылы мидың оң және сол жақ жарты шарларының теңдестірілген өзара әрекеттесуіне қол жеткізу. Оқу процесінің оң нәтижесі орталық жүйке жүйесінің функцияларын арттыру бойынша сабақтар жүйелі түрде жүргізіліп, сондай-ақ олардың дұрыс орындалуы қамтамасыз етілген жағдайда ғана мүмкін болады.

Балаға нейрогимнастика қажет екенін қалай түсінуге болады? Балаларға арналған Нейрогимнастика (жаттығулар кешенін педиатр дәрігер таңдай алады), егер балада психикалық және физикалық дамудың бұзылу белгілері байқалса, қолдануға тағайындалады: * өте нашар жады; * тұрақты алаңдаушылық; * бір тақырыпқа немесе қоршаған орта объектісіне назар аудара алмау: * саусақтардың моторикасы нашар немесе қолдың ептілігі жоқ; * қоршаған әлемдегі бағдарлаудың айқын проблемалары (мысалы, балаға үйге баратын жолды есте сақтау және жаяу қашықтықта орналасқан мектепке өз бетінше жету қиын); * физикалық немесе интеллектуалдық даму деңгейі жас көрсеткішіне сәйкес келмейді; * мектепке дейінгі тәрбиешіден немесе жалпы білім беретін мектеп мұғалімінен келетін ақпаратты игеру қабілеті төмендейді.

Нейрогимнастика мектеп жасына дейінгі балалар үшін не үшін пайдалы. Балаларға арналған Нейрогимнастика (миды жаттықтыруға арналған жаттығулар жиынтығы жеке таңдалады) мидың екі жарты шарында да сапалы жаттығулар жасауға мүмкіндік береді, сонымен қатар танымдық қабілеттердің дамуына ықпал етеді. Нейрогимнастикалық жаттығуларды үнемі орындау балаға пайдалы:

* ұзақ мерзімді жад функцияларын жақсартады; * қоршаған әлемнен келетін ақпаратты жылдам қабылдауды және өңдеуді қамтамасыз етеді; * физикалық және психикалық өнімділікті арттырады: * оқу күнінің соңында пайда болатын шаршауды азайтады; * когнитивті функцияларды жүзеге асыруға жауап беретін ми орталықтарының ойлау белсенділігін белсендіреді; * қолдың белсенді қозғалғыштығына ықпал етеді; * жасырын таланттарды ашуға мүмкіндік беру арқылы баланың шығармашылық қабілетін дамытады; • жоғарғы аяқтың саусақтарының ұсақ және үлкен моторикасының дамуын ынталандырады; * асимметриялық және симметриялық қозғалыстарды орындау үшін физиологиялық қабілеттердің даму процесін жеделдетеді; * жүйке кернеуі мен бұлшықет жүйесінің шаршауын жеңілдетеді; • вестибулярлық аппараттың жұмысын жақсартады, сонымен қатар қоғамдық көлікте, автомобильде ұзақ сапарлар түріндегі жүктемелерді жеңуге мүмкіндік береді (күшті вестибулярлық аппараты бар балалар қозғалмайды, олардың координаттары өте жақсы

Нейрогимнастика мектеп және мектеп жасына дейінгі балалардың ОЖЖ жедел дамуына көптеген мүмкіндіктер береді. Ми жаттығуларының оң әсері баланың бүкіл өмірінде сақталады. Ерте жастан бастап нейрогимнастика курсынан өткен балалар компьютерлік технологияны өз құрдастарынан әлдеқайда жылдам меңгереді, Автомобиль мен басқа да көлік құралдарын оңай басқарады, айқын логикалық, сондай-ақ аналитикалық ойлауымен ерекшеленеді. Мидың дамуына арналған жаттығулардың мысалдары. Балаларға арналған Нейрогимнастика (жаттығулар жиынтығы баланың ақыл-ой қабілеттерін ескере отырып таңдалады) ОЖЖ-нің сапалы дамуын қамтамасыз ету үшін жасалған. Әр жас санаты үшін мидың дамуына арналған өзіндік сабақтар жиынтығы бар.

4-5 жастағы балалар үшін. 4 жастан 5 жасқа дейінгі балалар үшін қарапайым нейрогимнастикалық жүктемені қамтамасыз ету қажет. "Жұдырық, алақан, қабырға" жаттығуы "Жұдырық, алақан, қабырға" жаттығуы есте сақтау қабілетін дамытуға, жоғарғы аяқтардың синхронды жұмысына және шоғырлануға бағытталған. Миға арналған жаттығудың бұл түрі келесідей: 1. Мұғалімнің (ата-ананың) бұйрығымен бала қолын жұдырыққа қысады. 2. Содан кейін бала қолын қолына бұрып, алақанын жоғары қаратып жұдырығын ашады. 3. Осыдан кейін, бала алақанды қабырғаға қойып, жоғарғы қолды тағы бір рет қолына бұрады. Бұл әрекеттерді балалар есте сақтай алады немесе мұғалімге немесе ата-аналарға қайталайды. "Жұдырық, алақан, қабырға" жаттығуы оң нейрогимнастикалық әсерге қол жеткізуге мүмкіндік береді, егер жоғарыда аталған қозғалыстар күн сайын 10-15 рет қайталанса.

"Піл" Жаттығуы Піл жаттығуы интеллектке, сондай-ақ бұлшықет жүйесінің жұмысына жауап беретін ми орталықтарының синхронды жұмысын жақсарту үшін жасалған. Бұл сабақ келесі әрекеттер алгоритмін сақтай отырып өтеді: 1. Бала тұрған күйін қабылдайды. 2. Содан кейін ол басын бүйіріне еңкейтіп, құлағын иық бетіне тигізеді. 3. Осыдан кейін, қолдың сұқ саусағымен бала ауада пілді немесе сүйікті жануарды салуы керек. Бұл жаттығуды орындау кезінде бала саусақтың ұшын көзімен бақылауы керек. Сабақтың ұзақтығы - 1-2 мин. әр қол үшін. "Сағат" Жаттығуы "Сағат" сабағы қозғалыстарды үйлестіруді дамытуға және Корпус каллозумының функцияларын нығайтуға арналған.

Бұл жаттығу келесідей орындалады: 1. Тұру немесе отыру арқылы позицияны алу керек. 2. Осыдан кейін бала оң қолын дененің бетіне сол жақ жақ сүйегінің астына қояды. 3. Сол қол кіндік аймағында асқазанға бекітіледі. 4. "Сағаттар осылай" деген сөздерді айта отырып, бала клавикула аймағындағы бұлшықеттерді уқалайды, содан кейін қолдарын күрт өзгертеді. 5. Ұқсас әрекеттер оң жақ клавикуланың аймағында орындалады. Ми жаттығуларының оң әсеріне қол жеткізу үшін осы жаттығудың 10 қайталауын орындау жеткілікті. Ата-аналарға арналған сабақтарға арналған ұсыныстар. Балаларға арналған Нейрогимнастика (жаттығулар кешені қолдың ұсақ моторикасын толық дамытуды қамтиды) баланың әр сабаққа қызығушылық танытатындай етіп ұйымдастырылуы керек. Бұл жағдайда миды жаттықтыру кез-келген жағымсыз процеспен байланысты болмайтын жақсы әдет пен көңілді іс-әрекетке айналады.

Нейрогимнастика курсынан өтіп жатқан балалардың ата-аналары ұсыныстарды есте ұстауы керек: * Корпус каллозумын нығайту күнделікті, бірақ мәжбүрлеусіз жасалуы керек. * Нейрогимнастикалық сабақтардың жүйелілігі-оң нәтижеге тез жетудің кепілі. * Баланың белгілі бір дағдыларды дамыта бастауы үшін ОЖЖ функционалдығы артады, күніне 1-2 жаттығу жасау жеткілікті. * Нейрогимнастикалық жаттығулардың бүкіл кешенінің жалпы ұзақтығы 5-тен 7 минутқа дейін болуы керек, өйткені бала шаршауы мүмкін. * Балалардың білім беру іс-шараларына қызығушылығын сақтау үшін оларды әртүрлі жерлерде орындау керек. Мысалы, бүгін пәтерде, ертең саябақта серуендеуде, ертең балабақшаға бара жатқанда. * Оқу процесінің күрделенуі біртіндеп жүруі керек, өйткені бала дағдыларды игереді, оның дамуының нақты нәтижелері байқалады. * Нейрогимнастикалық жаттығуларды үстелде отырғанда жатып орындауға болады

Егер балаға сабақ беру керек болса немесе басқа ақыл-ой жүктемесі болса, алдымен нейрогимнастикалық жаттығулар жасап, содан кейін ғана ойлау процесіне көшкен дұрыс. Бұл ұсыныстар балаларының жан-жақты дамуына мүдделі ата-аналар үшін пайдалы болады. Балаларға арналған Нейрогимнастика-бұл ми орталықтарын дамытуға, оның жарты шарларының теңдестірілген өзара әрекеттесуіне бағытталған жаттығулар жиынтығы. Орталық және перифериялық жүйке жүйесін оқытудың бұл әдісі алаңдаушылық белгілері бар, зейінін шоғырландыру, жазу мен оқуды игеру проблемалары бар балаға қажет болуы мүмкін. Кеңістіктегі нашар бағдарлау және қозғалысты үйлестірудің бұзылуын нейрогимнастика арқылы да түзетуге болады. Мидың жұмысын жақсарту үшін оң нәтижеге қол жеткізу тек даму жаттығуларын үнемі орындаған жағдайда ғана мүмкін болады. Нейрогимнастикалық жаттығулар келесі жағдайларда жасалуы мүмкін үйде, балалар психологының кабинетінде, бақшада, саябақта немесе ойын алаңында. Ең бастысы, бала мейірімді және қолайлы жағдайда болуы керек.

 Дайындаған; тәрбиеші Бугреева Н.Ф.

Просмотров: 1987


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст