Мақсаты: балалардың музыкаға , дене шынықтыруға және салауатты өмір салтына деген қызығушылығын арттыру.
Тапсырмалар:
* балалардың қозғалыс белсенділігін белсендіру, жылдамдықты, ептілікті, қимылдарды үйлестіруді, кеңістіктегі бағдарлауды дамыту;
* спортқа, дене шынықтыруға, салауатты өмір салтын ұстануға деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу;
* ойындар мен эстафеталарда төзімділік пен зейінді, жаңа жағдайларда бағдарлауды дамыту;
* қуанышты эмоционалды көңіл-күй қалыптастыру.
Жабдық: музыкалық орталық, орташа доптар, "қарбыз" доптары, кішкентай доптар; көкөністер мен жемістердің муляждар жиынтығы; құрсаулар, екі себет, орташа текшелер.
Іс-шара барысы:
Балалар спортзалға музыкамен кіріп салынуда
Жетекші:
Сәлеметсіз бе, балалар! Бүгін біз Денсаулық еліне барамыз. Дені сау болу деген нені білдіреді? Дені сау болу ешқашан ештеңемен ауырмауды білдіреді. Тіпті өте жақсы денсаулықты сақтау керек, өте жақсы емес, жақсартуға болады және қажет. Қартайғанға дейін өмір бойы ауырмас үшін қатайту, жаттығу жасау керек. Ал сіздердің қайсыларыңыз қатаюға көмектесетінін біледі және бізге әрқашан пайдалы!- Дені сау болу деген нені білдіреді? (Балалардың жауаптары.)
Назар аударыңыз, назар аударыңыз!
Мен сізге хабарлауға асығамын
Бүгін саяхат
Мен сізді шақырғым келеді!
Теңіздердің артында, ормандардың артында,
Үлкен ел бар
Ол "денсаулық" елі деп аталады.
Бұл елге барғыңыз келе ме? Балалар: Иә!
Жетекші:
Бірақ бұл елге жету керек
Біз жолға жолға барамыз
Денсаулық үшін біз барамыз.
(Балалар қатарға салынған.)
Алда көптеген кедергілер бар
Қиын жол болады!
Оны жеңу үшін
Біз терлеуіміз керек.
(Бағанға бір-бірден қайта құру.)
Жаяу жүрудің түзету түрлері:
Біз кішкентай гномдар сияқты жүреміз,
(жартылай бүгілген аяқтармен жүру, қолдар тізе)
Енді біз алыптар сияқты жүреміз,
(шұлықпен жүру, қолды жоғары көтеру)
Алда үлкен тастар тұр,
(аяқты жоғары көтеру)
Абайлаңыз, алда-батпақ, біз соққылардан секіреміз,
(алға жылжу арқылы оңға және солға секіру)
Алда өзен, жүзіп кетті,
(қолдарыңызбен айналмалы қозғалыстармен кең қадаммен жүру)
Әрі қарай, біз атқа мінеміз.
(тікелей жүгіру, қолдар бірге, алға созылған)
Біз машинаға ауысамыз, бірінші жылдамдықты қосамыз,
(баяу жүгіру)
Екінші жылдамдықты қосыңыз,
(жылдамдықпен жүгіру)
Бірінші жылдамдыққа қайта ауысыңыз,
(баяу жүгіру)
Бұл өте аз қалды, шеру қадамы!
(бағанда бір-бірден жүру)
Енді біз көңілді пойызға ауысамыз
(музыкамен пойыз алаңды айналып өтеді).
Жүргізуші: Ура! Біз"Денсаулық" еліне жеттік
Бірінші станция: "мұқият бол"
Ойын: Егер ереже дұрыс болса және сіз онымен келіссеңіз, сіз қол шапалақтайсыз, ал егер ереже дұрыс болмаса, бірден аяғыңызды таптаңыз.
- Қол жуылмаған үстелге отырыңыз.
- Тез, асығыс тамақтаныңыз.
- Көкөністер мен жемістерді көбірек тұтынуды ұмытпаңыз.
- Тамақтанғаннан кейін аузыңызды шайыңыз.
- Дастархан басында сөйлесіңіз, қолыңызды бұлғаңыз.
- Тамақты мұқият шайнаңыз.
- Тек тәттілерді жеу.
- Тамақтанар алдында әрқашан қолыңызды сабынмен жуу керек.
- Денсаулыққа пайдалы тағамдарды жеу керек.
- Тамақты шайнамай жұту керек.
- Тамақ ішкен кезде сіз өзіңізді үгінділермен себуіңіз керек.
- Тамақтанғаннан кейін әрқашан табақтарды жалау керек.
Жарайсыңдар!
Келесі станция: "сауықтыру"
Ауырмау үшін, суықтың алдын алу үшін бірге сиқырлы емдік массаж жасайық. (Демидованың Әдісі.)
- Бастау үшін алақанымызды жылытайық.
(үш алақан бір-біріне)
- Тамағымыз ауырмас үшін оны батыл сипаймыз.
(екі қолдың алақанымен жұлдыруды сипау қимылдары)
- Жөтелмеу үшін, түшкірмеу үшін біз мұрынды ысқылаймыз.
(сұқ саусақтарыңызбен мұрын қанаттарында үшеу)
Біз сондай-ақ лобикті ысқылаймыз, алақанды визормен қоямыз.
(қастың үстіндегі үш алақанның қабырғасы)
Саусақтарыңызбен киімді жасаңыз және көзіңізді шебер сипаңыз
(құлақты саусақтарыңызбен уқалаңыз)
Біз білеміз, білеміз, иә-иә-иә!
Біз суық тиюден қорықпаймыз!
Келесі станция: "витамин"
- Дені сау болу үшін қандай тағамдарды көбірек жеу керек екенін білесіз бе? (Балалардың жауаптары.)
- Қараңызшы, бұл станцияда жемістер мен көкөністер араласқан.
Енді біз екі командаға бөлініп, оларды бөлшектеу үшін қоймаға барамыз. Бір команда көкөністерді, екіншісі жемістерді жинайды.
Эстафета: "себетті кім тез толтырады".
Келесі станция: "спорттық".
Жұмбақты тап:
Ол баскетбол,
Волейбол және футбол.
Олар онымен аулада ойнайды, онымен ойында қызықты.
Секіру, секіру, секіру!
Әрине, бұл ..... (доп).
1. P / ойын:"Кім көп доп жинайды".
Ойын барысы: біркелкі заттар еденге төгіледі. (кішкентай доптар) команда ойыншылары кезек-кезек доппен алаңға жүгіреді біреуін алады қайтып оралады допты себетке салып, эстафетаны тапсырады, содан кейін келесі жүгіреді. Ойын соңғы допқа дейін жалғасады. "Тоқта!"- доптарды кім көбірек жинағаны есептеледі.
2. Эстафета: "Допты беру".
Балалар бір-бірінің артында тұрып, допты бір-біріне тізбек арқылы береді
3. Эстафета: "қарбызды әкел".
Әр командада доп бар (қарбыз). Әр команданың алдында міндет тұр: қарбызды айналмалы тірекке жеткізіп, артқа оралып, допты келесі қатысушыға беріңіз.
4. Эстафета: "Кенгуру".
Әр командада доп бар. Бірінші қатысушы допты тізе арасына қысып, бұрылыс бағанына дейін алға секіреді. Содан кейін допты қолында жүгіріп, қайтып оралып, допты келесі қатысушыға береді.
Келесі жұмбақ:
Ол"О" әрпі сияқты
Шеңбер, ал ішінде ештеңе жоқ. (Құрсау.)
Мен оны қолыммен айналдырамын,
Мойынға да, аяққа да,
Және белде салқын
Мен тастағым келмейді. (Құрсау.)
1. Эстафета: "құрсауға кір". .
2. P / ойын: "үйсіз қоян". Мақсаты: балалардың кеңістіктегі бағдарын дамыту. Жылдам жүгіруде жаттығу.
Ойынның сипаттамасы: ойыншылардың арасынан аңшы мен үйсіз қоян таңдалады. Қалған қоян ойыншылары өз үйірмелерін – "үйін"салады. Үйсіз қоян қашып кетеді, ал аңшы оны қуып жетеді. Қоян кез – келген шеңберге жүгіру арқылы аңшыдан қашып құтыла алады; содан кейін шеңберде тұрған қоян үйсіз қоянға айналады. Егер аңшы ұстап алса, онда олар рөлдерді өзгертеді. Ойынның ұзақтығы 5-7 минут.
Ойын барысы: ойыншылардың арасынан аңшы мен үйсіз қоян таңдалады. Қалған қоян ойыншылары "өз үйін" құрайды (екі қоян қол ұстасып, үй жасайды). Үйсіз қоян қашып кетеді, ал аңшы оны қуып жетеді. Қоян кез-келген "үйге" жүгіру арқылы аңшыдан қашып құтыла алады; үйсіз қоян кімге артынан тұрып, жүргізуші болады. Егер аңшы ұстап алса, онда олар рөлдерді өзгертеді.
Келесі жұмбақ:
Ауа ептілікпен кесіледі,
Оң жақтағы таяқ, сол жақтағы таяқ,
Олардың арасында арқан бар.
Бұл ұзын мойын (арқан).
1. Ойын: "арқанның астына кіріңіз".
Ойын барысы: екі команда қатарға тұрады, сіз екі ойыншыны таңдауыңыз керек, олар арқанмен кеуде биіктігінде тартылуы керек. Барлық ойыншылар оның астынан өтіп, артқа бүгіліп, оны ұрмауы керек. Әр жолы, барлық қатысушылар арқанның астынан өткеннен кейін, оны 30-40 см төмен түсіру керек.арқанға тиген ойыншы ойыннан шығады. Қалған адам жеңеді.
2. P / ойын: "қармақ" .
Ойын барысы: алдымен шеңберге айналатын жүргізушіні таңдау керек. Оның айналасындағы барлық балалар. Жүргізуші арқан алып, оны айналдыра бастайды, осылайша ол еденге оңай сырғып, шеңбер бойымен айналады. Арқан ойыншылардың аяғының астына сырғып бара жатқанда, олар ешкімге тиіп кетпес үшін секіруі керек.
Егер арқан ойыншыға тиіп кетсе, ол ұсталды деп саналады. Ойын барысында жүргізушіге (балықшыға) жақындауға болмайды.
Балықшы ұстаған қатысушы оның орнына келеді, ал ол ойын алаңына шығады.
Келесі станция: "ойын".
"Иә-Жоқ"ойынын ойнайық.
Ботқа дәмді тағам
Бұл бізге пайдалы ма? (иә)
Пияз жасыл кейде
Бізге пайдалы, балалар? (иә)
Шалшықта лас су бар
Бізге кейде пайдалы ма? (жоқ)
Қырыққабат сорпасы-керемет тағам
Бұл бізге пайдалы ма? (иә)
Аманита сорпасы әрқашан –
Бұл бізге пайдалы ма? (жоқ)
Жемістер-Бұл сұлулық!
Бұл бізге пайдалы ма? (иә)
Лас жидектер кейде
Тамақтану пайдалы, балалар? (жоқ)
Көкөніс жотасы өседі.
Көкөністер пайдалы ма? (иә)
Кейде шырын, компот
Бізге балалар пайдалы ма? (иә)
Үлкен сөмке кәмпит жеу
Бұл зиянды балалар? (иә)
Тек пайдалы тамақ
Бізде әрқашан үстелде!
Жетекші:
Міне, біздің "Денсаулық" еліне сапарымыз аяқталды.Сізге әкелеріңіз бен аналарыңыздың қуанышына әрқашан мойынсұнғыш, сау болуды тілеймін. Сау болыңыз!