"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының "Снежинка" бөбекжайы" мемлекеттік комуналдық қазыналық кәсіпорыны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли-сад "Снежинка"города Макинск при отделе образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ұсақ моторика

13.09.2023

Ұсақ моторикасы дәл, жақсы үйлестірілген қозғалыстар негізінен шағын амплитудасы мен күшіне ие. Саусақтардың ұштары «екінші ми» болып табылады. Ұсақ моториканың өте маңызды қасиеті бар. Онымен байланысты баланың жүйке жүйесі, көру, зейін, есте сақтау және қабылдау. Ұсақ моториканы дамыту мен сөйлеуді дамыту өте тығыз байланысты екенін ғалымдар да дәлелдеді. Және мұны өте қарапайым түсіндіруге болады. Мида сөйлеу және қозғалыс орталықтары бір-біріне өте жақын орналасады, сондықтан саусақтардың дағдылары қозғалғанда сөйлеу орталығы белсенді бола бастайды. Сондықтан сөйлеуді дер кезінде дамыту үшін ұсақ моториканы дамытуға көп көңіл бөлу керек. Ұсақ моторика қол ептілігіне, болашақта қалыптасатын қолжазбаға және баланың реакция жылдамдығына әсер етеді. Баланың ұсақ моторикасын дамыту негізінде баланың мектепте оқуға дайындығы кейін бағаланады. Егер бәрі дұрыс болса, онда бала жазуды үйренуге дайын, логикалық ойлауды және ойлауды біледі, есте сақтау қабілеті жақсы, зейінді шоғырландырады. зейіні мен қиялы, келісілген сөйлеу. Ұсақ моториканы дамытуды қашан бастау керек? Сарапшылар балалардың ұсақ моторикасын дамытуды сегіз айлық жастан бастауды ұсынады. Дәл осы кезеңде саусақтар белсенді жаттығуларға дайын болады. Қазірдің өзінде нәресте мүмкін саусақтарыңызды уқалаңыз, осылайша белсенді нүктелерге әсер етеді, ми қыртысымен байланысты.

 

Интеллектуалды дамыту үшін ең қолайлы кезең және ми қыртысы әлі толық қалыптаспаған 3 жастан 9 жасқа дейінгі адамның шығармашылық мүмкіндіктері. Дәл осы жаста есте сақтауды, қабылдауды, ойлауды, зейінді дамыту қажет.Мектеп жасына дейінгі баланың өміріндегі ойын – негізгі іс-әрекет. Ойын арқылы қоршаған дүниемен танысады, оның психикасы қалыптасады, тұлғаның қалыптасуы мен физикалық дамуы жүреді. Ұсақ моториканы жақсартуға арналған жаттығулар көбінесе саусақтардың ұсақ қимылдарын қайталауды қамтиды. Мұндай жұмысты ойын түрінде көрсетпесе, бала тез шаршайды.Ойын әрекеті көңіл-күйді жақсартады, қиял мен қиялды дамытады, құрдастарымен бірлескен ойындар ұжымшылдық сезімін оятады, туыстарының қатысуымен өтетін ойындар біріктіреді. отбасы. Балабақшада ұсақ моториканы дамытуға арналған жаттығуларды қыздыру жаттығуларымен біріктіруге болады. Ойын жаттығуларын таңдағанда біз ескереміз келесі принциптер:

ойын жаттығулары балаларға қуаныш сыйлауы керек, жәнеересек пен бала арасындағы жеке қарым-қатынастар негізінде құрылады

сенім, өзара түсіністік, ізгі ниет. Оны бала біледі

қиындықтар туындаған жағдайда қажетті көмек алады;

ойын материалын, жаттығуларды, бастап біртіндеп күрделендіру

қарапайымнан күрделіге. Біз дамыту үшін көптеген әрекеттерді, ойындарды және жаттығуларды қолданамыз ұсақ моторика: алақанды уқалау, қағазды жырту, моншақтар, кірістіру, құм және түрлі-түсті тұзбен ойнау, қақпақтарды бұрау, бекіту және байлау, модельдеу - саусақ ойындары. Бұл ойындар өте эмоционалды, қызықты, баланы өзінің импровизациясымен, стихиялылығымен, театрландырылғандығымен, таңданыс элементтерімен баурап алады және сәттілік жағдайының болуын болжайды. Олар дамуға үлес қосады сурет салу және бояу, мозаика мен басқатырғыштарды біріктіру, қию. Ұсақ моториканы дамыту бойынша жұмыстың өте маңызды бөлігі сөйлеу, шығармашылық және ақыл-ой әрекеті. Графикалық белсенділік қағаз парағындағы екі өлшемді кеңістікте жақсы бағдарлануға ықпал етеді және баланың қолын жазуға дайындайды. Сурет салу үшін толқындар, кемпірқосақ, түтін, балық таразы сияқты заттарды таңдаңыз. Содан кейін ою-өрнектер мен лабиринттердің суретін аяқтау жұмысы күрделене түседі. Бұл ретте дұрыс әрекет тәсілдерін үйретеді: жоғарыдан төменге және солдан оңға қарай сызық сызу; біркелкі, бос орындарсыз, контурдан шықпай люк; параллельділік пен штрихтар арасындағы қашықтықты сақтау. Балалар мен біз де бір тақырыпта қолөнер жасай отырып, ұжымдық жұмыстар жасаймыз. Мұнда саусақтарды дамыту үшін де әртүрлі материалдар қолданылады. Мысалы, соңғы жұмысты аяқтады .

Ұсақ моториканы дамыту деңгейі мектепке интеллектуалды дайындық көрсеткіштерінің бірі болып табылады. Әдетте, ұсақ моторикасының дамуы жоғары бала логикалық ойлауға қабілетті, оның есте сақтауы, ойлауы, зейіні, үйлесімді сөйлеуі жеткілікті түрде дамыған. Қозғалыс деңгейі төмен мектеп жасына дейінгі бала тез шаршайды. Оның тарауы қиын, алаңдаушылық сезімі пайда болады. Болашақта бұл оқудың артта қалуына әкелуі мүмкін.Мен ұсақ моториканы дамытуға арналған тақта стенді жасадым. Құлыптары бар даму тақтасын жасау идеясы атақты мұғалім Мария Монтессориге тиесілі. Бұл дизайнның негізгі мақсаты баланың ақыл-ойын, қиялын және моторикаға байланысты көптеген күнделікті дағдыларды дамыту болды. Айтпақшы, дамыту тақтасы бар жаттығулар саусақ жаттығулары және нәрестенің психикалық дамуы болып табылады. Оның құрамы әдетте мыналарды қамтиды: қатты негізге бекітілген: • шаш пен өру жіптері бар көбік басы профилі өрімдер

• Щетка

• Етікке және есіктерге байлау • Бекіту

• Кір жіптері бар киім ілгіштері • Бұрауға арналған жіптері бар тығындар

• Бекіту жаттығуларына арналған түймелер

• Кілтпен құлыптау

• Ауыстыру

• Жиһаз дөңгелектері

Киімге арналған тоғалар Брелоктар, Лего жинақтары Бекіту үшін мен өздігінен бұрап тұратын бұрандалар мен желім пистолетін қолдандым.

Балаларды қызықтыру үшін ашық түстерді қолдандым. Мен бұл тақтаны балалармен жеке сабақтарда қолданамын. Сондай-ақ мұнда түсті, ұзындықты, санау және геометриялық пішіндерді бекіту.

Просмотров: 1613


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст