"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының "Снежинка" бөбекжайы" мемлекеттік комуналдық қазыналық кәсіпорыны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли-сад "Снежинка"города Макинск при отделе образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бала гаджетпен бірнеше сағат отырады.

07.11.2023

Балалар гаджеттермен ойнағанда ата-аналарға ыңғайлы.  Олар құмар болғанша, ата-аналар

өз істеріңізбен айналысыңыз. Бірақ баланы компьютерлік ойындар мен бейнелерден қашан алып тастау керек

жұмыс істемейді, анам мен әкем дүрбелең бастайды. Олар баланың тәуелділігі бар деп ойлайды

гаджеттерден.  Консультацияның міндеті-қандай жағдайларды алаңдату керектігін айту,

баланы гаджеттерден қалай алшақтатуға кеңес беріңіз.

Баланың гаджетке деген қызығушылығы қалыпты жағдай, бастысы-жағдайды бастамау

Виртуалды шындық біздің мәдениетіміздің бір бөлігіне айналды, сондықтан балалардың гаджеттерге деген қызығушылығы

мектеп жасына дейінгі балалар қалыпты жағдай.  Егер бала кейде бос уақытты өткізсе

телефондағы, планшеттегі уақыт, бірақ оларды оңай кейінге қалдырып, басқасына ауыса алады

сабақ, содан кейін алаңдауға ешқандай себеп жоқ.  Бұл жағдайда баланың қарым-қатынас жасауы маңызды

құрдастарымен бірге ли үйірмелерге, секцияларға, балабақшаға қызығушылықпен барады.

Егер бала үйде және көшеде ашуланса, оған телефон беруді сұрайды, жауап бермейді

сендіру үшін ата-аналар педагог-психологқа жүгінуі керек.  Жетілдірілген жағдайларда

бала ештеңеге қызығушылық танытпайды, құрдастарымен араласпайды, нашар тамақтанады және ұйықтайды,

жағымсыз эмоцияларды сезінеді.

Ұсыныс 1. Балаға жаңа тәжірибе беру

Ата-аналар барлық күндер бір сценарий бойынша өткенде қанағаттанады: бала айналысады

сол сияқты, ештеңе ойлап табудың қажеті жоқ.  Дегенмен, әртараптандыру маңызды

баланың күнделікті өмірі, ол бос болмас үшін жаңа әсерлер беру

уақыт гаджеттері.

Тұрмыстық істерге ойын түрінде қосыңыз. Бала мүмкін болатын нәрсені жасаған кезде

анасымен немесе әкесімен бірге скучно уақыт жоқ, ол бақылауда, ең бастысы-оқиды

үй шаруашылығына көмектесу.  Ата-аналардың көпшілігі балаларды тұрмыстық істерге тартпайды,

және бұл бекер. Ата-аналарға мұны үнемі және ойын түрінде жасауға кеңес беріңіз. Мысалы,

балаңызбен бірге мейрамханадағыдай кешкі ас мәзірін салыңыз, жай түскі ас ішпеңіз,

нағыз пикник ұйымдастырыңыз.

Бос уақыттың дәстүрлі түрлерімен таныстыру. Баланы оқуға қосу маңызды

бала кезінен.  Алдымен ата-аналар онымен бірге кітаптардағы иллюстрацияларды қарастыра алады,

сюжеттер ойлап табыңыз, содан кейін балаға кітап оқып, кейіпкерлердің әрекеттерін талқылаңыз.

Үйде кітаптар болмаса немесе ата-аналар оларды балалармен оқымаса немесе талқыламаса, олар да солай етеді

мұндай бос уақытқа қызығушылық танытпаңыз.  Кейде отбасылық кітапханадағы кітаптар

баланың жасына сәйкес келмейді, сондықтан ол оларды қызықтырмайды. Шығу-ұйымдастыру

Баланың мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы гаджеттерге жұмсайтын уақыты санитарлық

талаптар.  5 жасқа дейінгі балаларға гаджеттерді қолдануға болмайды, бірақ планшетте жаттығуға болмайды

сіз тек 6 жастан бастап және күніне 10 минуттан бастап жасай аласыз . Үйде бұл уақыт босануды реттеуі керек

дене және бала үшін ережелерді анықтау.

балалар кітапханасы үйде немесе баламен бірге ауданға баруды бастаңыз. Жаңа ақпарат

балалар кітаптарынан, сондай-ақ кітапханаға барудың өзі мектеп жасына дейінгі балаға жаңа тәжірибе береді.

Үйде шығармашылық әрекеттерді ұсыныңыз. Егер бала қаламаса, оны жазудың қажеті жоқ

өнер немесе музыка мектебіне. Балаға шабыт табуға көмектесуге болады

жақын заттарда. Сіз дизайнерді, ескі ойыншықтарды, әртүрлі материалдарды ұсына аласыз

шығармашылық: қораптар, сөмкелер ескі сөмкелер, таспа, қайшы, арқан, мақта, сусымалы

өнімдер.  Серуенде ата-аналар балаларға табиғатты қалай жинау керектігін көрсете алады

материалдар, бүкіл пакетті теруге рұқсат етіңіз, оларды үйге әкеліңіз және олармен араласыңыз.

Ұсыныс 2. Баламен сөйлесу және сөйлесуге ынталандыру

құрдастарымен

ДДҰ бейне ойындарға тәуелділікті ауру деп таныды және оны жаңа басылымға енгізді

Аурулардың халықаралық жіктелуі. Құжат 2022 жылдың 1 қаңтарынан бастап күшіне енді

Егер ата-ана баламен тек тұрмыстық жағдайларда қарым-қатынас жасаса, онда ол болады

олармен қарым-қатынас жасамаңыз. Егер ата аналар мағыналы сөйлеспесе және жауап бермесе

баланың сұрақтарына немесе формальды түрде жауап беріңіз: "бұл қажет", "өйткені", "артта",

"Әкемнен сұра", - қарым-қатынас тапшылығы да бар. Ол ата-анасы болған жағдайда да болады

олар баламен жеткілікті уақыт өткізбейді, жиі алаңдатады, соның ішінде гаджеттер.

Компьютерлік ойындар жиі диалогты болып табылады, сондықтан олар

жалғыздық.  Ата-аналарға кеңес: балаңызбен көбірек сөйлесу.  Қажет емес

теріс көрсету: ұрысу, үйрету және сендіру. Әңгімеге назар аудармау керек

баланың міндеттері немесе үй ережелері туралы.  Өмір және басқалар туралы айту жақсы

адамдар.  Бір нәрсені үйрету немесе бір нәрседен ескерту мақсатында емес, қарым-қатынас жасау

сезіммен алмасу.

Баладан бір нәрсе туралы жиі сұрау керек, онымен кеңесу керек. Ата-аналарға ұсыныс:

балаңызды соңына дейін тыңдаңыз, формаға емес, мазмұнға жауап беріңіз

әңгімелер. Диалог үшін тақырыптар санын кеңейту керек және барлық отбасы мүшелері көбірек

бірге уақыт өткізу.

Баланың мүдделерін төмендетпеңіз. Хобби мен іс-әрекетті санайтын ата-аналар бар

бала біртүрлі және пайдасыз, оны "дамумен"шамадан тыс жүктейді.  Балада

оған ұнайтын іс-әрекетке уақыт жетіспейді. Нәтижесінде ол жетіспейді

жағымды әсерлер және олардың артынан гаджеттерге барады. Егер мектеп жасына дейінгі бала жасаса онда,

ол нені жақсы көреді, ол өзін тәжірибемен қамтамасыз етеді.

Ата-аналар мектеп жасына дейінгі баланы басқа балалармен сөйлесуге ынталандырсын: олар сұрақ қояды

топтағы тәрбиеленушілер, достар, баланың айналасындағы жақсы және жаман қарым-қатынастар туралы.

Мектеп жасына дейінгі баланы қорқытатын немесе оның құрдасын құнсыздандыратын болжамдар бермеу маңызды

көз.  Сонымен, сіз: "сізбен ешкім сөйлеспейді!", "Олардың бәрі қорқынышты!».

Баланың әлеуметтік шеңберін кеңейту үшін сіз онымен бірге жиналатын жерлерге баруыңыз керек

құрдастар.

Ұсыныс 3. Баламен эмоционалды байланыс орнатыңыз

Ата – аналар жақсы баланы мойынсұнғыш бала деп санайды. Олар талап етеді

мектеп жасына дейінгі бала араласпады, өз бетінше бірдеңе жасады және тәртіпті бұзбады.

Эмоционалды күйзеліске ұшыраған бала гаджетпен ойнауға кетеді ата-аналар

олар оған шу мен ашуланшақтық үшін ант бермеді.  Сондықтан бала қабілетті болуы керек

гаджеттерге тәуелді болмау үшін әл-ауқат.

Ата-аналарға кеңес: балаға көбірек көңіл бөлу және қызығушылық таныту-не сұрау

ол неге осы немесе басқа әрекетті таңдағанын сезеді. Сын айтудың немесе бағалаудың қажеті жоқ

бала, тон болуы керек мүдделі және мақұлдау. Ата-аналар аулақ болу керек

олардың дұрыстығын дәлелдейтін сұрақтар.  Мысалы: "тағы да алаңдайсыз ба?", "Сен не,

әлі жоқ па?!».  Жағымсыз эмоцияларды тежеу керек, балаға шабуыл жасамау керек,

оған жаман көңіл-күйді көтермеңіз.

Мектеп жасына дейінгі баланың эмоционалды жағдайын жақсарту үшін сізге дереу қажет

онымен байланыс. Баланы жиі құшақтап, еркелетіп, сүйіп, оған қамқорлық жасау керек,

оның киімі, сыртқы түрі.  Балалар бөлмесінде жайлылықты сақтауға көмектесу, рұқсат ету

ешкімге кедергі жасамайтын, бірақ балаға сезінуге мүмкіндік беретін" шығармашылық тәртіпсіздік"

өзіңізді жайлы сезінесіз.

Баланың өзін сәтті сезінуі маңызды. Ол үшін ата-анасының күшімен

күнделікті сәттілік жағдайлары. Ол үшін баланы мақұлдау және қолдау, атап өту керек

тіпті оның кез-келген бизнестегі ең кішкентай жетістіктері. Ата аналар эмоцияларды білдіруі керек

балаға қатысты: қызығушылық немесе эмпатия, қарым-қатынастан қуаныш, оған қызығушылық

сабақтар.

Мектеп жасына дейінгі балаға арналған ойын - жағымсыз эмоцияларды білдірудің жалғыз тыныш әдісі,

ата-аналар рұқсат етеді. Сондықтан оған ашулануға тыйым салудың қажеті жоқ. Жақсы үйрету

агрессияны қолайлы жолдармен білдіру.  Кернеу мен агрессияны жеңілдетуге көмектеседі

белсенділік, сондықтан ата-анаңызға балаңызға жүгіруге мүмкіндік беруді ұсыныңыз

және күніне кем дегенде біраз уақыт шу шығарыңыз.

Ұсыныс 4. Баламен ережелер туралы келісу

Ата аналар да гаджетті қажет болған жағдайда ғана пайдаланып оны кейінге қалдыруы керек

баламен сөйлескен кезде алыс

Егер ата-ана анық болмаса, бала гаджетпен ойнауға болатынын немесе болмайтынын түсінбейді

оған деген көзқарасыңызды білдіріңіз.  Мысалы, олар ойынды тек қашан тоқтатуды талап етеді

ашуланған. Отбасы мектеп жасына дейінгі балаға ынталандыру ретінде ойнауға және тыйым салуға рұқсат бере алады,

егер ол ережелерді бұзса. Сондай-ақ, ата-аналар баланың ойынын тоқтата алмаса, олар

оның жағымсыз эмоцияларына жауап ретінде шешімді өзгертіңіз.  Мұның бәрі анық екенін көрсетеді

ережелер жоқ.

Стихиялық тәрбиені болдырмау үшін ата-аналар тұжырымдап, жазуы керек

олар балаға қойғысы келетін ережелер мен талаптар. Қысқаша болу керек. Үш

көңіл-күйге байланысты отыз үшке қарағанда айқын және тұрақты ережелер жақсы

ересектер.  Сонымен қатар балалар жасына байланысты көп нәрсені қабылдай алмайды және есте сақтай алмайды

тыйым салу.

Ата-аналарға барлық отбасы мүшелерімен ережелер туралы ойлануға, дауыс беруге және талқылауға кеңес беріңіз.

Оларды анықтауға шақырыңыз: гаджетпен ойнамас бұрын бала не істеуі керек,

қашан ойнауға болмайды, қанша ойнауға болады.  Содан кейін ата аналар ережелерді айтуы керек

бала және оларды ұстануды бастаңыз.  Егер бала қарсылық білдірсе - оның сезімін мойындаңыз, беріңіз

қарсылық білдіру, ұрыспау, жанашырлық таныту, бірақ ережелерді өзгертпеу.

Ата-аналар риторикалық және түсініксіз сөздерден аулақ болу керек. Мысалы,

"Иә, сен не істеп жатырсың!", "Бұл не сияқты?", "Бұл не?", "Қашан

сіз ойнайсыз ба?"немесе" сіз ең ақылдысыз ба?».  Бір мәнді пайдалану керек

бала ережелерді бұзған кезде түсінікті сөздер.  Өз тілегім ересектер

олар берік, бірақ сабырлы түрде белгіленуі керек. Мысалы: "Мен сізден мұны тоқтатуыңызды сұраймын",

"Тоқта","гаджетті алып таста, түскі асқа отыр".

Ата-аналар талаптарды тұжырымдаған кезде, міндетті талаптардан бас тартсын

Просмотров: 1014

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст