Бірінші кіші топқа түскен сәттен бастап балалардың мектепке дейінгі мекемеге бейімделу кезеңінің барысына бақылау жүргізілді. Бақылаулар талданып, әр балаға арналған бейімделу парақтарында жазылды Өткізілген іс шаралар мен бақылаулардың нәтижесінде балаларды мектепке дейінгі білім беру мекемесіне бейімдеу процесі туралы келесі қорытындылар жасауға болады:
Оңай бейімделу 8 88%
Орташа бейімделу -6%
Ауыр бейімделу-6%
Нәтижесінде, бейімделу процесінің нәтижелерін талдау көптеген балалар үшін бейімделу кезеңі сәтті болғанын көрсетті. Бейімделудің кейбір қиындықтары жиі ауыратын балаларда және ата-аналары ажырасу рәсімін "кешіктірген", өз іс-әрекеттерінде сәйкес келмейтін, мазасыз балаларда пайда болды. Тәуелділік процесінде баланың мінез-құлқының сипатына әсер ететін фактор-тәрбиешінің өзі, ол балаларды жақсы көруі керек, әр балаға мұқият және жанашыр болуы керек, оның назарын аудара білуі керек.
Мұғалім балалардың даму деңгейін бақылап, талдай білуі керек және педагогикалық әсерді ұйымдастырған кезде оны ескеруі керек, балалар мекемесінің жағдайына үйренудің қиын кезеңінде балалардың мінез-құлқын басқара білуі керек. Отбасында тұрып, бала белгілі бір жағдайларға үйренеді. Ол балабақшаға келгенде оның көптеген өмір сүру жағдайлары күрт өзгереді: күн тәртібі, Тамақтану сипаты, бөлме температурасы, тәрбиелік әдістер, қарым-қатынас сипаты және т. б. бала ол психоэмоционалды шиеленіс жағдайында, өйткені ол таныс ортадан, туыстарынан, таныс қарым-қатынастан ажыратылған және оған әдеттегі режимнің өзгеруінен туындаған физиологиялық стресс қосылады Бейімделуді талдау бойынша келесі ұсыныстар берілді тәрбиешілерге; 1.) Оны нақты талап ететін балаларға ғана емес, бір қарағанда өзін тыныш сезінетіндерге де назар аударыңыз баланы бей-жай қалдырмаңыз 2.) Процедуралардың режимдік сәттері кезінде балалардың жеке ерекшеліктерін , олардың әдеттері мен қалауларын ескеріңіз бала-ересек эмоционалды байланыстарды қалыптастыруға бағытталған ойын әрекеттерін дұрыс ұйымдастырыңыз ал бала-бала
- балаларды жақсы көріңіз және оларға өзіңіздікі сияқты қараңыз; - әр баланың дамуының жеке психологиялық ерекшеліктерін есте сақтаңыз; - баланы қол жетімді түрде әлеуметтік және моральдық нормалармен таныстырыңыз; - мектепке дейінгі мекемеге түсетін балалардың ата-аналарымен байланыс орнату қажет; - ата-аналармен кеңестер мен әңгімелер өткізіңіз, балабақша күн тәртібімен, балаға қойылатын талаптармен таныстырыңыз