"Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының "Снежинка" бөбекжайы" мемлекеттік комуналдық қазыналық кәсіпорыны
Государственное коммунальное казенное предприятие "Ясли-сад "Снежинка"города Макинск при отделе образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Балалармен эксперименттік іс-әрекет.

18.12.2023

Тәжірибе көрсеткендей, мектеп жасына дейінгі балалар үшін ойынмен қатар эксперименттік әрекеттердің де маңызы зор. Ойынмен бірге эксперимент дамудағы жетекші әрекет болып шығады мектеп жасына дейінгі бала. Балалар зерттеуші болып туылады. Және бұл олардың білуге ​​құмарлығымен, үнемі тәжірибе жасауға ұмтылуымен, проблемалық жағдайдың шешімін өз бетінше табуға ұмтылуымен расталады.

«Эксперимент» деген сөз қазірдің өзінде қызығушылық тудырады. Ал эксперимент процесінде қаншама жасырылады! Көптеген адамдар бала мен эксперимент бір-бірінен алыс ұғымдар деп ойлайды. Бірақ бұл шынымен солай ма? Кішкентай сәби дүниеге келе салысымен тәжірибе жасайды: мен жыласам анасы келеді, күлсем ол да күледі.

Кейіннен эксперимент практикалық сипат алады. Барлық аналарға шашылған дәнді дақылдар, шашылған заттар, ыдыс-аяқтар, қалталардағы құмдар, баланың аузындағы қиыршық тастар мен тиындар таныс. Бірақ мұның бәрі баланың өсіп, әлемді танып жатқанын білдіреді.

Баланың ойлауы мен есте сақтау қабілеті әлі де тұрақсыз, ол бір нәрсені өз көзімен көру арқылы ғана есте сақтап, түсіне алады. Бірақ кез келген ана баласына шынтақтай ұн салуға, қамыр илеуге, бір килограмм қантты табаға суға ерітуге, үйге мұзды ерітетіндей етіп әкелуге немесе бөлменің терезесін гуашьпен бояуға мүмкіндік бермейді. Мектеп жасына дейінгі балалардың жан-жақты дамуы үшін, қоршаған әлемді тану процесінде ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін балалармен эксперименталды әрекеттерді пайдалануды ұсынамыз.

 Эксперимент кезінде балалар қоршаған және жақын орналасқан заттардың күтпеген қасиеттері мен қасиеттерін білуден теңдесі жоқ қуаныш пен таң қалдырады.

Ойындар мен эксперименттер барысында балалар дамиды

• ұсақ моторика

• қиял (егер... не болады?)

• зейін және есте сақтау (Мен есте сақтаймын – үйде анама айтамын);

• сөйлеу;

• ойлау (суықтағы су мұзға айналады, яғни мұз жылыда ериді).

Әрине, мұндай ойындар барысында қарым-қатынас, қатысу, эмпатия, өзара көмек көрсету дағдылары қалыптасатынын естен шығармауымыз керек.

Балалар ойын барысында ғана емес, кейінірек болған оқиғаны талдауға үйренеді. Олар өздерінің жетістіктерімен мақтанады және ата-аналарымен және құрдастарымен тәжірибелерімен бөліседі. Өз кезегінде, анам тастың суға батып кететінін білсе, таң қалады, бірақ ағаштың қабығы жоқ; әжесі немересі бүгін бақалар мен лалагүлдер тобында батпақты «жасағанын» айтса, «сенбейді». Ал бұл жерде үлкендердің реакциясы, баланың мақтауы, мадақтауы өте маңызды.

Бала материалды тезірек меңгереді, нәтижесінде оқу қызықты әрі қызықты процесс болады.

Балаңызбен күн сайын жұмыс істеп, ойлауы мен логикасын дамыта отырып, сіз оның мектептегі жетістіктерінің берік негізін қалайсыз. Есте сақтау керек ең бастысы: ешбір жағдайда оны біліммен шамадан тыс жүктемеу керек, оны ойнау кезінде үйрету керек! Тек осы жағдайда ғана сіздің күш-жігеріңіз нақты нәтиже береді.

Просмотров: 6116


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст